Strona 2 z 2

: 9 gru 2010, o 08:55
autor: maly919
Kompresssor pisze:
maly919 pisze:
Nasz obrót to 1/100 tego co oni robią.
No tak, ale przyznasz że cały czas powoli rósł :oczko: A skoro Wam rosło, to gdzieś spadało. Koszty utrzymania serwisu są duże i każda złotówka ważna. Jeżeli chcesz, to mogę dać Ci namiar na jeden serwis mb (robią tylko ciężarowe) który będzie Ci sprzedawał części w naprawdę super cenach. Oczywiście nie takich jak mieliście bezpośrednio w DE. Niestety sam Ołtarzew dokłada swoje 5%, u dilera też trochę musi zostać....

OK, są duże nie przeczę ale jeśli ASO ma kilkadziesiąt razy większy obrót + kilkadziesiąt % większe narzuty + roboczogodzina około 100zł netto to nie widzę problemu w utrzymaniu się na rynku. Sam pewnie nie raz umawiałeś się na wizytę w ASO i wiesz jakie panują tam kolejki - zatem pewnym jest że nie świadczy to o złym stanie budżetu ASO :usmiech:

: 9 gru 2010, o 10:25
autor: loneraider
maly919, czy ja mam rozumieć, że w świetle tych regulacji będziecie sprzedawać tylko na warsztaty samochodowe czy w ogóle zawieszacie działalność ??

: 9 gru 2010, o 10:58
autor: maly919
loneraider pisze:maly919, czy ja mam rozumieć, że w świetle tych regulacji będziecie sprzedawać tylko na warsztaty samochodowe czy w ogóle zawieszacie działalność ??
Do końca roku działamy normalnie a później nie wiadomo jeszcze.

: 9 gru 2010, o 11:30
autor: V126
maly919 pisze:Sam pewnie nie raz umawiałeś się na wizytę w ASO i wiesz jakie panują tam kolejki - zatem pewnym jest że nie świadczy to o złym stanie budżetu ASO
maly919 zapewne sam wiesz, że świnia od koryta sama nie odejdzie, a drugim przysłowiem jest to, że w miarę jedzenia apetyt rośnie.
Poza tym jak mawiał mój matematyk "to nie chodzi o to, żeby mi było lepiej, tylko żeby zdechła sąsiadowi ta kura co znosi złote jajka", a jak wszyscy wiedzą cel uświęca środki.

: 9 gru 2010, o 11:44
autor: rocket
Powiem tak, zakupy choćby u Ciebie pozwalały mi na ewentualne naprawy na oryginalnych częsciach (+ robocizna ASO Garcarek 90zł netto/rbh), teraz (niestety) będę szukał zamienników bo nie chodzi o to, że mnie nie stać tylko nie zamierzam płacić o prawie 30% za to samo!!!

Teraz się okaże, że zakup paru częsci w ASO przekroczy wartość pojazdu sic! i po co to komu, mogli zostawić jakąś "furtkę" dla aut powyżej np. 5 lat??? Ehh..

Heh... a swoją drogą to już widzę te kolejki w ASO po 01.01.2011... :tak:

: 9 gru 2010, o 11:46
autor: V126
rocket szukaj zamienników OEM. Czyli jak dajmy na to wahacze dla Mercedesa robi Lemforder, to szukaj wahaczy Lemforder, które różnią się od tych Mercedesa tylko brakiem gwiazdki. :ok:

: 9 gru 2010, o 11:50
autor: rocket
Tak właśnie zamierzam...

: 9 gru 2010, o 14:50
autor: maly919
rocket pisze:Powiem tak, zakupy choćby u Ciebie pozwalały mi na ewentualne naprawy na oryginalnych częsciach (+ robocizna ASO Garcarek 90zł netto/rbh), teraz (niestety) będę szukał zamienników bo nie chodzi o to, że mnie nie stać tylko nie zamierzam płacić o prawie 30% za to samo!!!

Teraz się okaże, że zakup paru częsci w ASO przekroczy wartość pojazdu sic! i po co to komu, mogli zostawić jakąś "furtkę" dla aut powyżej np. 5 lat??? Ehh..

Heh... a swoją drogą to już widzę te kolejki w ASO po 01.01.2011... :tak:

Może uda się znaleźć jakąś furtkę - na cały asortyment pewnie nie ale chociaż na pojedyncze działy.


[ Dodano: 2010-12-09, 14:51 ]
V126 pisze:
maly919 pisze:Sam pewnie nie raz umawiałeś się na wizytę w ASO i wiesz jakie panują tam kolejki - zatem pewnym jest że nie świadczy to o złym stanie budżetu ASO
maly919 zapewne sam wiesz, że świnia od koryta sama nie odejdzie, a drugim przysłowiem jest to, że w miarę jedzenia apetyt rośnie.
Poza tym jak mawiał mój matematyk "to nie chodzi o to, żeby mi było lepiej, tylko żeby zdechła sąsiadowi ta kura co znosi złote jajka", a jak wszyscy wiedzą cel uświęca środki.
Przysłowia są mądrością narodów :usmiech: