Bardzo, bardzo dziękuje Marku za informację. Niestety w katalogu epc jest jakiś błąd i nie pokazuje pod VIN właściwych danych. Pod Twój też. Dopiero po odfiltrowaniu i identyfikacji silnika względem 6 pierwszych cyfr z VIN czyli w moim przypadku 271946 i wybraniu silnika 271946 plus reszcie jego numeru 30611234 w datach od 09/01/2004 do 16/05/2006 okazuje się, że uszczelka do mojego ma numer A 2712380180 i to z kodem [009,010] bo ten sam numer uszczelki ma też kody [005,006] a wtedy jest do serii silnika z 2003 roku i to bardzo krótkiej serii, bo robionej prze osiem dni stycznia.
Epc pokazuje po całym moim VIN numer uszczelki A 2712380380 a ta jest do silnika od daty 19/12/2008 a Seal Ring do mojego po odfiltrowaniu ma numer A 6689970145 a na pełnym VIN, epc twierdzi, że nie ma go w katalogu. Ale zamieszanie.
Reasumując dzięki Twojej uwadze doszedłem do tego, że potrzebuję uszczelki [009,010] A 2712380180 i o-ringu A 6689970145. Jadę jutro do MB odkręcić sprawę, potwierdzić i zamówić prawidłowe tajle.
Mały włos został bym z wyciągniętą pompą i bez prawidłowych części. Sprawdzajcie komentarze przy numerach części jak dobieracie je sami z epc.
Jeśli jest ktoś na forum, kto potrafi potwierdzić właściwość mojego wyboru w epc to bardzo proszę, bo widzę, że na chłopaka z części MB Sosnowiec trzeba brać poprawkę skoro mając mój VIN, sprzedał mi niewłaściwą uszczelkę a o oringu nawet nie wspomniał. Lipa.
Dodam tylko, że wyciek spod pompy vacum u mnie można było dopiero zauważyć, po zdjęciu osłony pod samochodem w czasie wymiany wahacza gdyż olej poleciał po przewodach i po skrzyni a patrząc od góry trzeba było podkładać od tyłu/spodu pompy lusterko, żeby zidentyfikować dokładnie miejsce. Patrząc normalnie z góry i z boku nie było nic widać.
Refleksja dla innych. Może od czasu do czasu warto sprawdzić, co się tam dzieje lusterkiem a nie czekać aż chlapnie po silniku. U mnie odkrycie jak widać czysto przypadkowe.