Lift Wnętrza w203

Modyfikacje wnętrza, tunning optyczny wnętrza

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Mercman
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 31 mar 2017, o 06:28
VIN: wdb2030161a242185

Lift Wnętrza w203

Post autor: Mercman »

Witam wszystkich. Przymierzałem się do przerobienia mojej C klasy kilka razy bez pozytywnego skutku i oto tydzień temu postanowiłem podejść do tego jeszcze raz.
Na początku zaznaczę że mój model pochodzi z 06.2001r. Oto krok po kroku jak co i gdzie. Niby wszyscy piszą ale jak już ktoś konkretnie chce wiedzieć poradnika nikt nie napisał krok po kroku.Zaznaczam że wszystko co opisuje przerobiłem osobiście na moim modelu.
1 Zakup części. Kupiłem na allegro pływaki, wtyczka od wersji poliftowej nie ma konieczności dokładniej numeracji która znalazłem tu na forum a ważne aby były z jednego auta. zegary ogólnie są dwa rodzaje albo benzyna (obrotomierz do 7) albo diesel (obrotomierz do 5) uchwyt radia poniewaz jest inny niz przed liftem, radio, adapter kotki do radia i anteny dostępny bez problemów za parę PLN na Allegro panel włączników awaryjnych, drzwi. panel klimatyzacji. tylny SAM od wersji poliftowej. A więc zaczynamy
1 wymontowałem swoje pływaki teoretycznie wszędzie gdzie czytałem zmieniali wszyscy całe pływaki ja zamieniłem tylko cały pływak z lewej komory oraz zamontowałem w obu komorach wskaźniki paliwa z polifta. nowa wtyczka ma o jeden pin więcej więc skorzystałem z pomocy z forum i znalazłem jak podłączyć nową pompę. zegary sa bez problemu ponieważ wtyczka jest taka sama. Następnie wymieniamy tylni SAM. Po całej akcji teoretycznie powinniśmy zmienić kodowanie pompy na nowy typ u mnie wystarczyło że wymieniłem SAM-a i kodowanie samo sie zmieniło (sprawdziłem SD). W niektórych przypadkach trzeba kodować przebieg ale u mnie nie wiem czy to zbieg okoliczności ale przebieg na nowym liczniku różnił sie tylko parę km. Odpalam auto wszystko zaczyna śmigać więc zabieram się za środkową konsolę. Wymieniamy całą konsole wszystko pasuje idealnie poza wtyczką od górnego panelu ale i z tym jak się okazało problemu nie było różnica polegała na tym że stara wtyczka ma 2 rzędy po 3 piny a nowa 1 rząd 6 pinów więc po kolei wyciągamy piny ze starej wtyczki do nowej . Jeżeli nie mamy dostępnej orginalnej ja rozciełem 2 rzędową wtyczki z jakiejś starej instalacji z nawet już nie pamiętam jakiego auta. Piny wsadzamy na numery które były w starej wtyczce. Próba i.... No i teraz mamy cały sprzęt poliftowy.
Koszty jakie poniosłem z cała zabawą
pływaki 150pln
zegar 200pln
cały tunel środkowy kpl z radiem panelem wnęką popielniczka 150pln
tylni SAM 30pln
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze”