Przełożenie zegarow.
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 1 paź 2015, o 16:39
- VIN: WDC2030612R10476
- Lokalizacja: Pomorskie
Przełożenie zegarow.
Witam,
Przygotowuje samochod do rejstracji w PL
Jest to W203 C240 2.6 automat rok 2003 Anglik.
Musze przelozyc swiatla przednie, lusterka, przelozyc pin tylnych swiatel przeciwmgielnych oraz licznik.
Czy ktos juz moze przerabial ten temat?
Czy w bocznych lusterkach wystarczy przelozyc wkłady?
Co do zegarow rozumiem że musze szukac od wersji z automatem.
Czy to ma znaczenie czy to bedzie bezyna/disel, pojemnosc itp?
Obecnie mam takie zegary:
http://allegro.pl/mercedes-w203-c-klasa ... 06977.html
Chcialbym zainstalowac zegary od wersji po lifcie:
http://allegro.pl/mercedes-c-w203-2-2cd ... 85659.html
Czy te zegary beda dzialac poprawnie czy bede musial cos jeszcze dokupic?
Czy zegary od wersji po lifcie bede dzialac bez problemu w moim aucie?
Dzięki
Przygotowuje samochod do rejstracji w PL
Jest to W203 C240 2.6 automat rok 2003 Anglik.
Musze przelozyc swiatla przednie, lusterka, przelozyc pin tylnych swiatel przeciwmgielnych oraz licznik.
Czy ktos juz moze przerabial ten temat?
Czy w bocznych lusterkach wystarczy przelozyc wkłady?
Co do zegarow rozumiem że musze szukac od wersji z automatem.
Czy to ma znaczenie czy to bedzie bezyna/disel, pojemnosc itp?
Obecnie mam takie zegary:
http://allegro.pl/mercedes-w203-c-klasa ... 06977.html
Chcialbym zainstalowac zegary od wersji po lifcie:
http://allegro.pl/mercedes-c-w203-2-2cd ... 85659.html
Czy te zegary beda dzialac poprawnie czy bede musial cos jeszcze dokupic?
Czy zegary od wersji po lifcie bede dzialac bez problemu w moim aucie?
Dzięki
-
- VIP
- Posty: 344
- Rejestracja: 28 sty 2011, o 13:30
- VIN:
- Lokalizacja: B-Biala/Bedzin
Jeżeli jako wkłady lusterek masz na myśli same lustra to nie wystarczą. Chodzi o zakres regulacji.
Światla przekladasz bez problemu. Z tylu kwestia przeciwmgielnego.
Co do zegarów to pomyśl jak róznica diesel/benzyna może nie mieć znaczenia?? Przecież masz obrotomierz inaczej wyskalowany. Generalnie szukaj do benzyny jak masz benzyne, do diesla jak diesla.
Zegary będą działaly aczkolwiek nie wgrasz do nich swojego przebiegu i numeru VIN. Przebieg Ci skoryguja macherzy od korekt
Zegary po lifcie to już wiecej zabawy. Wskaznik paliw anie bedzie działał. Było sporo o tym na forum wystarczy poszukać. Te które pokazałes są od diesla więc już wogole...
Tak z ciekawości jaki sens ma sprowadzanie anglika W203?? Te auta sa tak tanie, że nie rozumie toku rozumiwania... Akcyza 18,6%, opłaty, sprowadzenie, przerobienie wszystkiego... No i dalej masz anglika...
Światla przekladasz bez problemu. Z tylu kwestia przeciwmgielnego.
Co do zegarów to pomyśl jak róznica diesel/benzyna może nie mieć znaczenia?? Przecież masz obrotomierz inaczej wyskalowany. Generalnie szukaj do benzyny jak masz benzyne, do diesla jak diesla.
Zegary będą działaly aczkolwiek nie wgrasz do nich swojego przebiegu i numeru VIN. Przebieg Ci skoryguja macherzy od korekt
Zegary po lifcie to już wiecej zabawy. Wskaznik paliw anie bedzie działał. Było sporo o tym na forum wystarczy poszukać. Te które pokazałes są od diesla więc już wogole...
Tak z ciekawości jaki sens ma sprowadzanie anglika W203?? Te auta sa tak tanie, że nie rozumie toku rozumiwania... Akcyza 18,6%, opłaty, sprowadzenie, przerobienie wszystkiego... No i dalej masz anglika...
Ostatnio zmieniony 1 paź 2015, o 21:24 przez korzen, łącznie zmieniany 2 razy.
S203 200CDI 2004 lift 152KM&338Nm SPRZEDANY
INFINITI FX35 280KM&366Nm, BBK Akebono, Tech P/Sport P| Touring P... Buldog SPRZEDANY
S204 200KOMPRESSOR ELEGANCE 2008
INFINITI FX35 280KM&366Nm, BBK Akebono, Tech P/Sport P| Touring P... Buldog SPRZEDANY
S204 200KOMPRESSOR ELEGANCE 2008
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 1 paź 2015, o 16:39
- VIN: WDC2030612R10476
- Lokalizacja: Pomorskie
Nie to nie tak,Tak z ciekawości jaki sens ma sprowadzanie anglika W203?? Te auta sa tak tanie, że nie rozumie toku rozumiwania... Akcyza 18,6%, opłaty, sprowadzenie, przerobienie wszystkiego... No i dalej masz anglika...
Mieszkam w UK, kupilem nowe auto a tego sprowadzam jako mienie aby miec czym jezdzic PL.
Czyli jeszcze musze zapodac cale kompletne lusterka.
Licznika postaram sie znalesc taki sam jak mam.
Ok dzieki
- gotiger
- VIP
- Posty: 938
- Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
- VIN:
- Lokalizacja: LBN
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 1 paź 2015, o 16:39
- VIN: WDC2030612R10476
- Lokalizacja: Pomorskie
- gotiger
- VIP
- Posty: 938
- Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
- VIN:
- Lokalizacja: LBN
Co do skalowania to wydaje mi się, że nie ma takiej potrzeby (wykorzystując oczywiście ori tarcze od np. uszkodzonych zegarów)
Roboty troszkę jest, ale po wyjęciu zegarów myślę, że w godzinke albo szybciej można się z tym uporać. Z zegarami od MB takich manewrów nie czyniłem, ale w corsie i golfie już tak.
Może któryś z kolegów ma takowe doświadczenia?
Roboty troszkę jest, ale po wyjęciu zegarów myślę, że w godzinke albo szybciej można się z tym uporać. Z zegarami od MB takich manewrów nie czyniłem, ale w corsie i golfie już tak.
Może któryś z kolegów ma takowe doświadczenia?
Ostatnio zmieniony 5 paź 2015, o 16:58 przez gotiger, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
-
- VIP
- Posty: 193
- Rejestracja: 18 lut 2015, o 10:52
- VIN: brak VIN
- Lokalizacja: Wrocław
IC posiada wbudowaną opcję przełączenia mil na km. Podmiana tarczy plus przekodowanie na środkowo europejskie (dowolny kraj odradzam PL) załatwia sprawę.mayron pisze:Nie wiedzialem ze tak mozna.
Trzeba bedzie to jakos wyskalowac?
Bardzo duzo z tym roboty?
Diagnostyka Star Diagnosis, Lexia, Clip, Vas o szczegóły zapytaj na PW.
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 1 paź 2015, o 16:39
- VIN: WDC2030612R10476
- Lokalizacja: Pomorskie
Przłozylem tarcze ( sam plastik ) niestety aby to zrobic musiałem wyjąć wszystkie "igły"
i przy ponownym podłączeniu, przekreceni stacyjki igły leca w dół i nawalają przez pare sekund (skacza przy samym dole).
Wymienilem przy okazji tylko LCD, musialem ruszyc troche igły przy wyciaganiu i nie wsadzic ich dokładnie w to samo miejsce
Czy da sie to jakos zresetowac czy juz mi tylko pozostało wyslanie licznika do serwisu?
Dzięki
i przy ponownym podłączeniu, przekreceni stacyjki igły leca w dół i nawalają przez pare sekund (skacza przy samym dole).
Wymienilem przy okazji tylko LCD, musialem ruszyc troche igły przy wyciaganiu i nie wsadzic ich dokładnie w to samo miejsce
Czy da sie to jakos zresetowac czy juz mi tylko pozostało wyslanie licznika do serwisu?
Dzięki
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
- Misugi
- Użytkownik
- Posty: 53
- Rejestracja: 5 cze 2014, o 19:10
- VIN:
Re: Przełożenie zegarow.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2016, o 23:53 przez Misugi, łącznie zmieniany 1 raz.
C180/Classic/2003 r./Vin: WDB2030461A523294
Silnik: 1.8 kompressor/105 kw (143 km)
Silnik: 1.8 kompressor/105 kw (143 km)
- Gerri
- expert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
- VIN: WAUZZZ8P9BA087930
- Lokalizacja: Limerick
Re:
Nic nie trzeba skalować. Kupujesz zdewastowany licznik za grosze i przekładasz tarczę. Wskazówki trzeba zdjąć i założyć je w takiej samej pozycji. Plus jest taki, że zostaje ta sama elektronika - czyli nie ma żadnych cyrków z dopasowaniem elektrycznym, kreskami zamiast przebiegu etc.gotiger pisze:Co do skalowania to wydaje mi się, że nie ma takiej potrzeby
Trochę mnie to dziwi. Rzeczywiście zakres regulacji może być niewystarczający, jeżeli PRZERABIAMY auto angielskie na kierownicę z lewej strony. W podanym przypadku kierowca przecież cały czas jest w tym samym miejscu - co więc chcecie przerabiać? W jakim celu?korzen pisze:Jeżeli jako wkłady lusterek masz na myśli same lustra to nie wystarczą. Chodzi o zakres regulacji.
-
- VIP
- Posty: 1175
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 10:32
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Przełożenie zegarow.
Lusterko lewe angielskie niczym się nie różni poza szkłem od wersji europejskiej. Ja wręcz mam u siebie specjalnie założona wersje z Anglika by się oba lusterka przyciemnialy.
Adam
Adam
Adam
Mercedes W203 2002 sedan Elegance
VIN WDB2030061A360421
Mercedes W203 2002 sedan Elegance
VIN WDB2030061A360421
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 1 paź 2009, o 15:53
- VIN:
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Re: Przełożenie zegarow.
Pozwolę sobie podłączyć się pod temat.
Panowie mam W203 z USA w którym licznik jest w milach. Chciałbym przerobić to na kilometry.
Czy jeśli kupię całe zegary z W203 wersji EU, coś takiego: http://allegro.pl/mercedes-w203-licznik ... ml#thumb/1
To będa pasować od ręki? Czy trzeba coś przerabiać albo przeprogramować?
Czy wystarczy jak tylko odłącze stare i podłącze nowe? Będą działać od razu czy trzeba do tego jakiegoś elektryka?
Z góry dzieki i pozdrawiam.
Panowie mam W203 z USA w którym licznik jest w milach. Chciałbym przerobić to na kilometry.
Czy jeśli kupię całe zegary z W203 wersji EU, coś takiego: http://allegro.pl/mercedes-w203-licznik ... ml#thumb/1
To będa pasować od ręki? Czy trzeba coś przerabiać albo przeprogramować?
Czy wystarczy jak tylko odłącze stare i podłącze nowe? Będą działać od razu czy trzeba do tego jakiegoś elektryka?
Z góry dzieki i pozdrawiam.
WDBRF40J35F730493
-
- VIP
- Posty: 1175
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 10:32
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Przełożenie zegarow.
Trzeba kogoś kto wyczyści zegary - przekopiuje zawartość starych do nowych na SD. poszukaj na forum w211 gościa maciekkolo. On Ci to zrobi. Chyba, że nie zależy Ci na tym, by się przebieg i assysty zgadzały to ja Ci to zrobię :-)
Adam
Adam
Adam
Mercedes W203 2002 sedan Elegance
VIN WDB2030061A360421
Mercedes W203 2002 sedan Elegance
VIN WDB2030061A360421
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 17 gru 2011, o 02:26
- VIN: WDC2030462R100393
- Lokalizacja: Irl
Re: Przełożenie zegarow.
Witam kolegow
Pozwole przylaczyc sie do tematu. Ja rowniez planuje wrucic do polski z W 203 i mam pytanie dlaczego kolega pisze ze musi wymienic zegary? W mojej wersji mam tak ze predkosciomierz analogowy jest w milach ale pod dolem mam wlaczony licznik cyfrowy w km. Po za tym przebieg, spalanie i wszystko pozostale jest tez w km , wiec dlaczego wymieniac. Z tego co czytalem wynika ze jezeli licznik jest wysklowany i w km i milach nie podlega wymianie! Prosze o komentarz jesli sie myle. Pozdrawim
Pozwole przylaczyc sie do tematu. Ja rowniez planuje wrucic do polski z W 203 i mam pytanie dlaczego kolega pisze ze musi wymienic zegary? W mojej wersji mam tak ze predkosciomierz analogowy jest w milach ale pod dolem mam wlaczony licznik cyfrowy w km. Po za tym przebieg, spalanie i wszystko pozostale jest tez w km , wiec dlaczego wymieniac. Z tego co czytalem wynika ze jezeli licznik jest wysklowany i w km i milach nie podlega wymianie! Prosze o komentarz jesli sie myle. Pozdrawim