Termometr
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 53
- Rejestracja: 23 paź 2007, o 12:24
- VIN:
- Lokalizacja: Sieradz
Termometr
Gdzie znajduje sie termometr zewnetrzny auta w203 ?
Ostatnio zmieniony 6 lis 2007, o 20:24 przez chapter322, łącznie zmieniany 1 raz.
- sabt
- VIP
- Posty: 382
- Rejestracja: 3 lis 2007, o 16:44
- VIN:
- Lokalizacja: Suwałki
- lonek_rwl
- VIP
- Posty: 373
- Rejestracja: 24 paź 2007, o 22:07
- VIN:
- Lokalizacja: Rewal/Szczecin
- Gerri
- expert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
- VIN: WAUZZZ8P9BA087930
- Lokalizacja: Limerick
-
- Użytkownik
- Posty: 157
- Rejestracja: 15 maja 2008, o 19:13
- VIN:
- Lokalizacja: wawa
Re: Termometr
odgrzewam tematchapter322 pisze:Gdzie znajduje sie termometr zewnetrzny auta w203 ?
dziś pokazała mi się ciekawa temperatura.......-7st.C
po jakimś czasie wróciła do normy ale pewnie zaraz czujnik padnie.
Gdzie się znajduje i czy ktoś potwierdzi, że w kratce zderzaka bo nie chce mi się rozbierać auta nie mając pewności
C270 CDI 2002r
- zablockm
- VIP
- Posty: 375
- Rejestracja: 13 maja 2008, o 10:35
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa / Otwock
witam
termometr jest w kratce przy halogenie po lewej stronie auta ( stojąc na przeciwko auta)
-taki wystający plastikowy bolec.
czasami zdarza sie ze jest wepchnięty do środka. wtedy często przekłamuje temp.
pozdr
termometr jest w kratce przy halogenie po lewej stronie auta ( stojąc na przeciwko auta)
-taki wystający plastikowy bolec.
czasami zdarza sie ze jest wepchnięty do środka. wtedy często przekłamuje temp.
pozdr
C270 - 2001 - 212 KM/506 Nm - EX
C320 - 2000 - 218 KM - ELEGANCE - EX
Oferuję najnowsze mapy do systemów nawigacji dla MB i nie tylko. STAR DIAGNOSIS Zapraszam. Tel. 535-708-888
C320 - 2000 - 218 KM - ELEGANCE - EX
Oferuję najnowsze mapy do systemów nawigacji dla MB i nie tylko. STAR DIAGNOSIS Zapraszam. Tel. 535-708-888
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 cze 2008, o 13:15
- VIN:
- Lokalizacja: Zawiercie
-
- Użytkownik
- Posty: 336
- Rejestracja: 25 kwie 2008, o 13:55
- VIN:
- Lokalizacja: ...
-
- Użytkownik
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 mar 2008, o 15:15
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Problem z termometrem
Witam,
mam następujący problem z temperaturą w swoim aucie. Po mocnym rozgrzaniu silnika (przejechaniu kilkunastu lub kilkudziesięciu km z prędkością "drogową") i po zwolnieniu (korek na drodze lub wjazd do miasta) termometr zaczyna szaleć i pokazywać zbyt dużą temperaturę. Np. na zewnątrz jest 20 stopni, na termometrze dochodzi do 40. Co ciekawe po powrocie do prędkości drogowej (powyżej 80 km/h) wskazania zaczynają wracać do bardziej realnej wartości. Wygląda to tak, jakby rozgrzany silnik nagrzewał termometr a przy większej prędkości powietrze schładza go. W sumie to zignorowałbym tę usterkę, ale w sytuacji gdy termometr pokazuje zawyżoną temperaturę klima w trybie automatycznym zaczyna intensywniej działać. Chyba wydaje się jej, że jest faktycznie 40 stopni i trzeba mocniej chłodzić. Dziwne to, bo klimą powinien raczej sterować termometr znajdujący się we wnętrzu, który nie powinien być nagrzewany przez silnik. Czy ktoś miał podobny do mojego problem i może mi doradzić jak sobie z nim poradzić?
mam następujący problem z temperaturą w swoim aucie. Po mocnym rozgrzaniu silnika (przejechaniu kilkunastu lub kilkudziesięciu km z prędkością "drogową") i po zwolnieniu (korek na drodze lub wjazd do miasta) termometr zaczyna szaleć i pokazywać zbyt dużą temperaturę. Np. na zewnątrz jest 20 stopni, na termometrze dochodzi do 40. Co ciekawe po powrocie do prędkości drogowej (powyżej 80 km/h) wskazania zaczynają wracać do bardziej realnej wartości. Wygląda to tak, jakby rozgrzany silnik nagrzewał termometr a przy większej prędkości powietrze schładza go. W sumie to zignorowałbym tę usterkę, ale w sytuacji gdy termometr pokazuje zawyżoną temperaturę klima w trybie automatycznym zaczyna intensywniej działać. Chyba wydaje się jej, że jest faktycznie 40 stopni i trzeba mocniej chłodzić. Dziwne to, bo klimą powinien raczej sterować termometr znajdujący się we wnętrzu, który nie powinien być nagrzewany przez silnik. Czy ktoś miał podobny do mojego problem i może mi doradzić jak sobie z nim poradzić?
W W202 czujnik termometru jest pod przednim zderzakiem, po stronie pasażera, więc myślę że u was (W203) będzie podobnie. Czytałem przypadek kolegi z innego forum ( www.w202.pl ) że poluzował mu się czujnik i wisiał tylko na przewodzie i też przekłamywał z temperaturą bo nagrzewał się od silnika. Przymocował go na swoje miejsce i wskazania były poprawne.
Pozdrawiam i powodzenia w naprawie
Pozdrawiam i powodzenia w naprawie
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 8 lip 2008, o 22:41
- VIN:
- Lokalizacja: Mysłowice
- p4ul
- VIP
- Posty: 206
- Rejestracja: 4 sty 2008, o 18:06
- VIN: WDB2030611F049207
- Lokalizacja: Ostróda
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 8 lip 2008, o 22:41
- VIN:
- Lokalizacja: Mysłowice
-
- Użytkownik
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 mar 2008, o 15:15
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
termometr
Mój problem okazał się błachy. Zadzwoniłem do ASO w celu umówienia się na wizytę i tam wyznaczono mi termin za 10 dni, więc postanowiłem wziąć sprawy we własne ręce.
Po dokładniejszym przyglądnięciu się stwierdziłem że termometr dynda bezwładnie na kabelku i nic dziwnego, że jest podgrzewany przez chłodnicę albo silnik. Samodzielnie wetknąłem go w miejsce gdzie był pierwotnie i na razie działa (wydaje się być zamontowany stabilnie). Pytanie tylko czy on jest zamocowany jedynie na wcisk, czy jest jeszcze jakaś śrubka czy inny zatrzask który powinienem dodatkowo przymocować?
Na zdjęciu widać miejsce z którego wystaje termometr - gdyby ktoś miał podobny problem to wystarczy sprawdzić czy z dziurki wystaje dziubek termometru. Całość zajeła mi (kompletnemu laikowi) ok 15 minut.
Oczywiscie wizytę w ASO odwołałem.
Pozdrawiam
Po dokładniejszym przyglądnięciu się stwierdziłem że termometr dynda bezwładnie na kabelku i nic dziwnego, że jest podgrzewany przez chłodnicę albo silnik. Samodzielnie wetknąłem go w miejsce gdzie był pierwotnie i na razie działa (wydaje się być zamontowany stabilnie). Pytanie tylko czy on jest zamocowany jedynie na wcisk, czy jest jeszcze jakaś śrubka czy inny zatrzask który powinienem dodatkowo przymocować?
Na zdjęciu widać miejsce z którego wystaje termometr - gdyby ktoś miał podobny problem to wystarczy sprawdzić czy z dziurki wystaje dziubek termometru. Całość zajeła mi (kompletnemu laikowi) ok 15 minut.
Oczywiscie wizytę w ASO odwołałem.
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.