Drugi katalizator. Różnica między orginałem a EPC.
Moderator: Dziki Mar
- Jacko67
- VIP
- Posty: 79
- Rejestracja: 5 lut 2015, o 18:20
- VIN: WDB2030081F445919
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Drugi katalizator. Różnica między orginałem a EPC.
Oberwał się i zaczął klekotać. Z początku myślałem ze to tłumik ale po wycięciu okazało się że to katalizator.
a wg. EPC ten kat. powinien mieć nr. A2034900919 i pod takim nr. figuruje w hurtowniach i sklepach. Takie z numerami jak mój są tylko używki. Czy to znaczy że oryginały montowane są w fabryce a później pozostają tylko zamienniki?
Wstawiłem zastępczy ale chcę zamontować oryginał i tu jest problem. Ten wycięty ma nr. A 2024900036 a wg. EPC ten kat. powinien mieć nr. A2034900919 i pod takim nr. figuruje w hurtowniach i sklepach. Takie z numerami jak mój są tylko używki. Czy to znaczy że oryginały montowane są w fabryce a później pozostają tylko zamienniki?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
WDB2030081F445919
C220 CDI, CLASSIC,
646963 -722.699
C220 CDI, CLASSIC,
646963 -722.699
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4588
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: Drugi katalizator. Różnica między orginałem a EPC.
A to co podałeś (numer 120) to w EPC widnieje jako cała rura wydechowa (wraz z katem) A 203 490 09 19 EXHAUST PIPE (RURA WYDECHOWA) FRONT i taką część powinieneś wstawić.
A 203 490 09 19 to nie jest zamiennik tylko ori część.
To co miałeś A2024900036 to może wcześniej był numer samego kata nie wiem, teraz jest taki jak podałem. Tamtego EPC nie rozpoznaje. (A 202 490 00 36 nr nieaktualny info w ASO)
A 203 490 09 19 to nie jest zamiennik tylko ori część.
To co miałeś A2024900036 to może wcześniej był numer samego kata nie wiem, teraz jest taki jak podałem. Tamtego EPC nie rozpoznaje. (A 202 490 00 36 nr nieaktualny info w ASO)
- kidrys
- Użytkownik
- Posty: 225
- Rejestracja: 20 sty 2016, o 11:29
- VIN: WDB2037462E049488
- Lokalizacja: UK
Re: Drugi katalizator. Różnica między orginałem a EPC.
A2024900036 to katalizator do c/clk 270CDI
Obecnie jezdze:
- 2008 MB CLC180K WDB2037462E049488
- 2004 MB ML270
- 2004 MB A140
- 2003 MB CLK270
- 2004 Ford Streetka
- 2004 CBR600FS
- 2000 MB SLK320
- 1977 VW Golf MK1
- 1989 Ford Probe
- Jacko67
- VIP
- Posty: 79
- Rejestracja: 5 lut 2015, o 18:20
- VIN: WDB2030081F445919
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Re: Drugi katalizator. Różnica między orginałem a EPC.
To skąd znalazł się u mnie i dlaczego katalizatory używane z tymi numerami demontowane są z 220 CDIkidrys pisze:A2024900036 to katalizator do c/clk 270CDI
WDB2030081F445919
C220 CDI, CLASSIC,
646963 -722.699
C220 CDI, CLASSIC,
646963 -722.699
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4588
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: Drugi katalizator. Różnica między orginałem a EPC.
Z tego co widać po necie to one są do wydechu z OM646 i OM611 ale to jest chyba numer (stary) samego kata. W sumie nie ważne bo jak sam pisałeś są tylko używki, a chcesz nowy ori. To masz podany numer pod twój VIN.
- kidrys
- Użytkownik
- Posty: 225
- Rejestracja: 20 sty 2016, o 11:29
- VIN: WDB2037462E049488
- Lokalizacja: UK
Re: Drugi katalizator. Różnica między orginałem a EPC.
Mozliwe jest tez ze wczesniejsze wersje katalizatorow byly robione na obowiazujace w tych czasach normy emisji spalin. Normy zmieniaja sie co 2-3. Wiec ktos kto je projektuje/produkuje robi cos co jest kompatybilne w dol, bo nie ma sensu produkowc kilku wersji.
Obecnie jezdze:
- 2008 MB CLC180K WDB2037462E049488
- 2004 MB ML270
- 2004 MB A140
- 2003 MB CLK270
- 2004 Ford Streetka
- 2004 CBR600FS
- 2000 MB SLK320
- 1977 VW Golf MK1
- 1989 Ford Probe
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 7 sie 2016, o 23:03
- VIN: WDB2032061F1585
Re: Drugi katalizator. Różnica między orginałem a EPC.
Hej, w sumie miałem rozpoczynać nowy watek, ale może i tu będzie lepiej.
Otóż mam podobne objawy u siebie. Od strony podwozia wydobywa się klekotanie, jednak tylko na niskich obrotach/postoju. Zreszta nie jest to reguła, czasami nie dzwoni w ogóle.
Do tego się trochę zakatarzyl i jest głośniejszy, bardziej basowy wydźwięk, ale tu podejrzewam wydech końcowy?
Zastanawiam się, czy tak z fusów można wywróżyć na co to klekotanie wyglada - czy podobnie jak u wtora wątku, a może tylko obejmy? Chcialbym się przygotować (finansowo) na to, co się szykuje, kiedy wreszcie doczekam się na swoją kolej u mechanika. I nie dać się tez wprowadzić w maliny.
Zakładam, ze na tym forum przynajmniej cześć z Was zna tonacje swoich 203 nie lepiej niż jeden dyrygent orkiestrę. W związku z tym wrzucam takie luźne pytanie, może ktoś na podstawie opisu lub filmiki/audio będzie w stanie zdiagnozować chorobę...
Dzięki za przeczytanie posta i ewentualna odpowiedz.
Otóż mam podobne objawy u siebie. Od strony podwozia wydobywa się klekotanie, jednak tylko na niskich obrotach/postoju. Zreszta nie jest to reguła, czasami nie dzwoni w ogóle.
Do tego się trochę zakatarzyl i jest głośniejszy, bardziej basowy wydźwięk, ale tu podejrzewam wydech końcowy?
Zastanawiam się, czy tak z fusów można wywróżyć na co to klekotanie wyglada - czy podobnie jak u wtora wątku, a może tylko obejmy? Chcialbym się przygotować (finansowo) na to, co się szykuje, kiedy wreszcie doczekam się na swoją kolej u mechanika. I nie dać się tez wprowadzić w maliny.
Zakładam, ze na tym forum przynajmniej cześć z Was zna tonacje swoich 203 nie lepiej niż jeden dyrygent orkiestrę. W związku z tym wrzucam takie luźne pytanie, może ktoś na podstawie opisu lub filmiki/audio będzie w stanie zdiagnozować chorobę...
Dzięki za przeczytanie posta i ewentualna odpowiedz.
Pozdro,
Lukasz
VIN: WDB2032061F158525
Lukasz
VIN: WDB2032061F158525