emisja spalin
Moderator: Dziki Mar
- gucio
- VIP
- Posty: 27
- Rejestracja: 8 paź 2008, o 20:42
- VIN:
- Lokalizacja: Krasnystaw
emisja spalin
witam!
mam pytanie, posiadam c 180 z 2000r 129km jaka tam jest norma euro 3 czy 4?
dokładnie chodzi o sonde lambda przed katalizatorem bo są dwa rodzaje zależnie od emisji spalin
mam pytanie, posiadam c 180 z 2000r 129km jaka tam jest norma euro 3 czy 4?
dokładnie chodzi o sonde lambda przed katalizatorem bo są dwa rodzaje zależnie od emisji spalin
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- birkof3
- VIP
- Posty: 59
- Rejestracja: 12 maja 2008, o 06:33
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków
-
- VIP
- Posty: 19
- Rejestracja: 7 sie 2009, o 16:39
- VIN:
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- birkof3
- VIP
- Posty: 59
- Rejestracja: 12 maja 2008, o 06:33
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków
-
- VIP
- Posty: 18
- Rejestracja: 26 sie 2009, o 21:34
- VIN:
- Lokalizacja: Starachowice/Kraków
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
birkof3, Może zakupiłeś sondę starego typu?? Nie wiem, jak jest w naszych W203, ale jak wiadomo są dwa rodzaje sond i chyba od Euro 4 są już "inteligentne". Stare wysyłały do sterownika prosty sygnał 0 lub 1.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- noc
- Ekspert
- Posty: 2082
- Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
- VIN: WDB2030461F911681
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.
Koledzy może rozjaśnię i uporządkuję bo błędów przeczytałem dużo. Po pierwsze bank sond odnosi się do sond jednego rzędu cylindrów.Tak więc w banku 1 może być od 1 do wielu sond.W silniku 4 cyl. rzędowym MB bank 1 to od 1 do 2 sond.
Czy auto ma normę Euro 3 czy Euro 4 ma zawsze dwie sondy.
Przy normie emisji spalin Euro 4 w nr.Vin jest kod 926.
Na EPC sondy wyznaczone są idealnie do nr.Vin.
Sondy NGK, które montowaliśmy nie zawsze zachowywały się dobrze, 1-2 reklamowaliśmy.
Polecam oryginały mimo,że dużo droższe.
Czy auto ma normę Euro 3 czy Euro 4 ma zawsze dwie sondy.
Przy normie emisji spalin Euro 4 w nr.Vin jest kod 926.
Na EPC sondy wyznaczone są idealnie do nr.Vin.
Sondy NGK, które montowaliśmy nie zawsze zachowywały się dobrze, 1-2 reklamowaliśmy.
Polecam oryginały mimo,że dużo droższe.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
- birkof3
- VIP
- Posty: 59
- Rejestracja: 12 maja 2008, o 06:33
- VIN:
- Lokalizacja: Kraków
Witaj noc,
Witam mam duży problem z moim mercem a widze za pan ma duzą wiedze.
Mam c klase 203 2.0 129km 2000r założyłem rok temu Sekwencje BRC.
Po roku spaliła mi się sonda lambda,zmieniłem na ngk ale po zmianie i wykacowaniu błedu znów wyskakuje ze jest uszkodzona ,mam interfejs ELM327 i cały czas wyskakują mi takie błędy P0136 i P0410 .napięcie na drugiej sondzie pokazuje od 0,44mv a max chyba 99mv???
coś chyba za dużo,a najlepsze jest to ze ten błąd po wykasowaniu raz wyskakuje po 40km a raz po jakichs 300km dlaczego??Pompa powietrza rano dosyć głośno pracuje tzn wyje jak pompka paliwa i po kilkudziesięciu sek wyłącza sie .Czy te dwa problemu sa współzależne.Co zrobić zeby to naprawić ???(na innych kompach jak wpinałem na ktsie czy delphi tez pokazuje błędy pompy i sondy nr 2 {sygnał 2 sondy za wysoki}
Bardzo proszę o pomoc bo tyle juz wydałem pieniędzy na mechaników a każdy co innego mówi wiec postanowiłem tutaj sprobować.
Witam mam duży problem z moim mercem a widze za pan ma duzą wiedze.
Mam c klase 203 2.0 129km 2000r założyłem rok temu Sekwencje BRC.
Po roku spaliła mi się sonda lambda,zmieniłem na ngk ale po zmianie i wykacowaniu błedu znów wyskakuje ze jest uszkodzona ,mam interfejs ELM327 i cały czas wyskakują mi takie błędy P0136 i P0410 .napięcie na drugiej sondzie pokazuje od 0,44mv a max chyba 99mv???
coś chyba za dużo,a najlepsze jest to ze ten błąd po wykasowaniu raz wyskakuje po 40km a raz po jakichs 300km dlaczego??Pompa powietrza rano dosyć głośno pracuje tzn wyje jak pompka paliwa i po kilkudziesięciu sek wyłącza sie .Czy te dwa problemu sa współzależne.Co zrobić zeby to naprawić ???(na innych kompach jak wpinałem na ktsie czy delphi tez pokazuje błędy pompy i sondy nr 2 {sygnał 2 sondy za wysoki}
Bardzo proszę o pomoc bo tyle juz wydałem pieniędzy na mechaników a każdy co innego mówi wiec postanowiłem tutaj sprobować.
C 200 2002r
- noc
- Ekspert
- Posty: 2082
- Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
- VIN: WDB2030461F911681
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.
Odpowiedź na pw.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/