SKRZYPIENIE - LEWY TYŁ

Moderator: Dziki Mar

Zablokowany
lubeto
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 10:14
VIN:
Lokalizacja: iława

JAKIE AMORTYZATORY

Post autor: lubeto »

MERCEDES W203 JAKIE AMORY
NAJLEPIEJ ZE ŚREDNIEJ PÓŁKI

[ Dodano: 2008-05-02, 20:58 ]
SORKI
MERCEDES COUPE 2002r W203 JAKIE AMORTYZATORY
HTJE 2
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 1 kwie 2008, o 22:48
VIN:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: HTJE 2 »

Ja wymieniałem jakieś 3tyś. km w moim sportcoupe na bilstein B4....ale są raczej nastawione na komfort więc jeśli chcesz polatać szybciej po winklach to szukaj czegoś sztywniejszego ale do codziennej jazdy są git. Cena też przystępna. Mnie po zniżkach wyniosło niecałe 1000 zł za 4 sztuki..bez niej byłoby ok 1200
Ostatnio zmieniony 26 cze 2008, o 17:17 przez HTJE 2, łącznie zmieniany 1 raz.
lubeto
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 10:14
VIN:
Lokalizacja: iława

Post autor: lubeto »

dzięki COLO
Awatar użytkownika
KrysikTDI
Użytkownik
Posty: 73
Rejestracja: 26 lut 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: ostrów wielkopolski

Ja mam mercedesa kombi avantgarde i też musze wymienić amo..

Post autor: KrysikTDI »

Witam mój mercedes ma przejechane 110 tyś km i w serwisie MB jak chciałem ustawić zbieżność to powiedzieli że muszę wymienić jakiś drążek poduszki amortyzatorów i przednie amortyzatory. Koszt jednego aromka wycenili na 650 zł (bilsztajna:D 500) więc co wy byście wybrali oryginały czy jakieś podróbki. Nie zależy mi na sportowej jezdzie lecz na bezpieczeństwie.
POZDR..
Ostatnio zmieniony 26 cze 2008, o 17:18 przez KrysikTDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes C 270 CDI Avantgarde T-modell Automat 2003
colantes
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2007, o 10:33
VIN:
Lokalizacja: Kraków

Amorki

Post autor: colantes »

Wymieniłem na oryginały, czyli firmy SACHS, cena 300 zł/sztukę/przód
Grzesiek
Awatar użytkownika
homontos
Moderator VIP
Posty: 504
Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
VIN:
Lokalizacja: gdynia

Post autor: homontos »

A może orientujecie się czy amorki na tył są takie same w kombi i sedanie ?
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

homontos pisze:czy amorki na tył są takie same w kombi i sedanie
W większości aut są inne - ale nie wiem jak jest w MB myślę tylko że też
_tata_
VIP
Posty: 978
Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
VIN:
Lokalizacja: ???????????/

Post autor: _tata_ »

Sprawdź na stronie http://sklep.intercars.com.pl/ Każdy amor jest dokładnie opisany tył,przód ,obciążenie, charakterystyka zawieszenia a nawet do jakiego numeru podwozia, rocznik
buryy
VIP
Posty: 27
Rejestracja: 25 maja 2008, o 22:25
VIN:
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: buryy »

Zamiast Sachsa polecam przetestować amorki Kayaby Excell G lub model wyższe. Myślę, że bedziecie miło rozczarowani :usmiech:
ECO: S203 2,2CDI
FUN: VW Golf mk1 '79 410/495 /AMG killer/
zen
VIP
Posty: 58
Rejestracja: 9 lip 2008, o 11:26
VIN:
Lokalizacja: Wyszków

SKRZYPIENIE - LEWY TYŁ

Post autor: zen »

Witam wszystkich. W mojej maszynie od pewnego, gdy jadę po nierównościach czasu skrzypi strasznie lewy tył , skrzypi również gdy bujam samochodem. Myślałem ,że wina leży po stronie gumy sprężyny tylnego wachacza , wymieniłem ją - 1 deszcz po dwóch dniach jazdy i skrzypienie powróciło. Może ktoś miał podobny problem. Wiosną gdy robiłem przeglad nic nie wskazywało na wady zawieszenia. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
w 203 200cdi combi
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Ja obstawiałbym gumy. Skocz na diagnostykę, 20zł kosztuje badanie i od razu powiedzą co jest źle.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
zen
VIP
Posty: 58
Rejestracja: 9 lip 2008, o 11:26
VIN:
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: zen »

Dzięki za informację. Poczytałem trochę forum i znalazem podobny temat. Prawdopodobnie jest to wina tulei pływającej. W związku z tym mam pytanie - czy to są tuleje wachacza na którym opiera się sprężyna i czy po ewentualnej wymianie konieczne jest robienie zbieżności i geometrii. Pozdro.
w 203 200cdi combi
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

zen, pewności nie ma. Raz geometria jest potrzebna raz nie. Jednak wypadało by zrobić. Będziesz miał pewność, że auto dobrze jedzie...ale jak kierownica się nie skrzywi, nie zapali się esp to możesz jeździć.
Ja u siebie wymieniałem razem z wahaczami i robiłem. Twoja wola!
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
zen
VIP
Posty: 58
Rejestracja: 9 lip 2008, o 11:26
VIN:
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: zen »

Witam. Po problemie - wina leżała po stronie tulei pływającej ( nie tej w wachaczu tylko tej w piaście koła , do której mocowane są obejmy wachacza głównego - całkowity jkoszt naprawy z geometrią i częściami to 300 zł. Pozdrawiam.
w 203 200cdi combi
jach21
VIP
Posty: 33
Rejestracja: 11 wrz 2008, o 11:57
VIN:
Lokalizacja: Ra

Post autor: jach21 »

Witam wszystkich.
Czy ktos moglby mi napisac w jaki sposob mozna samemu wymienic tuleje plywajaca??
Adam
Zablokowany

Wróć do „Zawieszenie”