stuka coś w prawym przednim kole
Moderator: Dziki Mar
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
stuka coś w prawym przednim kole
Jak w temacie, byłem na diagnostyce 3 razy i nic nie znaleźli, wahacze oba są igiełka, łacznik stabilizatora nowy lemforder, 2 mechaników stwierdziło odpowiednio 70 i 90 % łożysko. Dzisiaj wymieniłem i dalej to samo. Stuk jest coś jak przegub w przednionapędówkach przy czym stuknie 1-2 razy i cisza, jakby w wyniku jakiś naprężeń i tylko podczas manewrowania przód i tył np. na parkingu, w czasie jazdy kompletnie nic się nie dzieje, acha koncówka drążka kier. też dobra. Jakieś pomysły, bo zwariuje Na SD też nic nie pokazuje
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
- Stolarz13
- Użytkownik
- Posty: 181
- Rejestracja: 10 paź 2010, o 12:42
- VIN:
- Lokalizacja: Gostynin/Warszawa
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
Nowy Eibach , to mi najbardziej słychać w okolicy zwrotnicy. Luz na maglownicy idzie "skasować", czy regeneracja?Stolarz13 pisze:Może sprężyna pękła, albo górne mocowanie kolumny McPersona masz uszkodzone. A może luz na maglownicy.....
PZDR
Stolarz
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
-
- VIP
- Posty: 451
- Rejestracja: 13 wrz 2010, o 10:02
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
podłączę się pod temat - u mnie też na nierównościach stuka pod prawym przednim kołem - wymieniłem już po kolei sprężyny, 2 prawe wahacze, końcówki stabilizatorów, w zeszłym tygodniu maglownica po regeneracji i dalej stuka jak nic u mechanika, który naprawiał magiel wymienilismy na chwilę prawy amortyzator, żeby sprawdzić czy to na pewno nie to i niestety na nowym amorku stukało dalej w najlepsze też już nie wiem co to może być, luzów w zawiszeniu wg. mecha nie ma żadnych i sugestia padła na prawą poduszkę pod silnikiem... ktoś ma jakieś pomysły ? bosniak_sg, znalazłeś u siebie gdzie był problem?
Ostatnio zmieniony 20 sie 2012, o 16:47 przez magico, łącznie zmieniany 1 raz.
c200 kompressor sedan avantgarde '01
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
Problem zażegnany, nie dokręcona była ćwierć obrotu nakretka od górnego mocowania zwrotnicy do amortyzatora. jest juz wszystko OK.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
-
- Użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 21 paź 2012, o 23:25
- VIN:
- Lokalizacja: Irlandia
Stuk lewy przód
Witam. Jest wiele tematów dotyczących stuków w przednim zawieszeniu ale chciałbym dokładnie opisać moja sytuację. Stuk dochodzi z przedniego lewego zawieszenia.
Wymieniony został w nim wahacz tylny, klocki (ogólnie przód) a poza tym wszystko wygląda jak powinno (żadnych luzów). Poza tym nie tak dawno robiona była zbieżność. Niby wszystko gra, a podczas przejeżdżania przez poprzeczne nierówności (ostre kanty) jazdę po bruku czy lekko chropowatej jezdni wydobywają się denerwujące głuche stuki. Kiedy naprę nogą na oponę pojawia się identyczne puknięcie. Pojechałem z tym do mechanika, który sprawdzał wszystko około godziny (łycha i podważanie szarpanie wszystkiego co możliwe) ale nic nie znalazł poza tym wszystkie śruby dokręcone, łożysko w porządku, górne mocowanie amortyzatora również. Sprawdził też mocowanie klocków (blaszki) i tam też wszystko trzyma jak należy. Przykręciliśmy tarczę bez kola i szarpaliśmy ją na wszystkie strony (żadnych stuków) ale przy kręceniu w lewo- stuk po chwili w prawo- stuk. Rozluźniliśmy zacisk klocków i znowu w lewo w prawo- stukanie zniknęło. Posprawdzaliśmy jeszcze dokładnie wszystkie elementy hamulca i wydawało się wszystko ok. Poskładaliśmy do kupy ale w czasie jazdy bezustannie słyszę ten denerwujący odgłos. Ma ktoś jakieś pomysły jak się tego pozbyć? Będę bardzo wdzięczny chętnie dam trochę odetchnąć moim i tak zszarganym nerwom
Wymieniony został w nim wahacz tylny, klocki (ogólnie przód) a poza tym wszystko wygląda jak powinno (żadnych luzów). Poza tym nie tak dawno robiona była zbieżność. Niby wszystko gra, a podczas przejeżdżania przez poprzeczne nierówności (ostre kanty) jazdę po bruku czy lekko chropowatej jezdni wydobywają się denerwujące głuche stuki. Kiedy naprę nogą na oponę pojawia się identyczne puknięcie. Pojechałem z tym do mechanika, który sprawdzał wszystko około godziny (łycha i podważanie szarpanie wszystkiego co możliwe) ale nic nie znalazł poza tym wszystkie śruby dokręcone, łożysko w porządku, górne mocowanie amortyzatora również. Sprawdził też mocowanie klocków (blaszki) i tam też wszystko trzyma jak należy. Przykręciliśmy tarczę bez kola i szarpaliśmy ją na wszystkie strony (żadnych stuków) ale przy kręceniu w lewo- stuk po chwili w prawo- stuk. Rozluźniliśmy zacisk klocków i znowu w lewo w prawo- stukanie zniknęło. Posprawdzaliśmy jeszcze dokładnie wszystkie elementy hamulca i wydawało się wszystko ok. Poskładaliśmy do kupy ale w czasie jazdy bezustannie słyszę ten denerwujący odgłos. Ma ktoś jakieś pomysły jak się tego pozbyć? Będę bardzo wdzięczny chętnie dam trochę odetchnąć moim i tak zszarganym nerwom
- bartek.iz
- VIP
- Posty: 750
- Rejestracja: 13 mar 2008, o 00:12
- VIN: WDB2030461F850320
- Lokalizacja: Warszawa
Miło nam, że tu zawitałeś ale na dobry początek uzupełnij braki polegające na:
viewforum.php?f=8
A teraz co do problemu. Piszesz, że
Nie zapomnij się przywitać i uzupełnić wymaganych danych o twoich aucie w stopce
pozdrawiam i mniej stresu życzę.
viewforum.php?f=8
A teraz co do problemu. Piszesz, że
d4rk4ng3l pisze:wydobywają się denerwujące głuche stuki
d4rk4ng3l pisze:Kiedy naprę nogą na oponę pojawia się identyczne puknięcie.
a więc tak po przeczytaniu twego posta stwierdziłem, że masz może luz na łożyskach w przednich kołach, który właśnie się tak objawia jak wyżej opisałeś na poprzecznych nierównościach, progach zwalniających. U mnie ten problem wystąpił miałem głuche stuki i wrażenie jakbym miał jakieś luzy na kołach, mechanik dokręcił łożyska i problem zniknął (zapewne do czasu) do tej pory jest ok. Piszesz, że łożysko jest w porządku i to mnie zastanawia co jeszcze może przyspażać te stuki. Rozluźniłeś zaciski i przestało stukać to też jest jakieś nie zrozumiałe. Może ktoś z reszty użytkowników coś podpowie. Ja przedstawiłem Tobie swój wcześniejszy problem z w/w stukami.d4rk4ng3l pisze:łożysko w porządku
Nie zapomnij się przywitać i uzupełnić wymaganych danych o twoich aucie w stopce
pozdrawiam i mniej stresu życzę.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2012, o 09:14 przez bartek.iz, łącznie zmieniany 4 razy.
C180 Kompressor, sedan - Avantgarde 2006r.
-
- Użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 21 paź 2012, o 23:25
- VIN:
- Lokalizacja: Irlandia
Po problemie
Wszystko się wyjaśniło. Po przeczytaniu kilku postów postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce Problemem okazała się nie dokręcona śruba mocująca amortyzator do zwrotnicy Dokręciłem ją jakieś półtora obrotu i stukanie zniknęło
Mercedes w203 Elegance, 220 CDI, 146km, 2003r, ASB, Anglik
-
- VIP
- Posty: 61
- Rejestracja: 11 paź 2015, o 13:21
- VIN: WDB2030811F386238
- Lokalizacja: Płoki
Witam. Nie znalazłem nigdzie swojej usterki. Po przejechaniu kilku km zaczyna sie cykliczne stukanie, które jest na pewno związane z obrotem koła. Jak delikatnie choćby nacisnę hamulec jest cisza. Jak tylko puszczę pedał hamulca powraca. Nie znalazłem żadnych luzów ani nic. Coś z tarczami? Hamulcami?
W203 C240 2003r Pb+LPG
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Prawdopodobnie tyle, że luz na podnośniku może być bardzo trudny do wyczucia ale trzeba szukać i dokładnie sprawdzić. Były tu przypadki odklejonych klocków/a, luzów na mocowaniu szczęk, jarzma, zapieczonych tłoczków, które nie wracały, podgięta osłona tarczy itd..przebestia pisze:Coś z tarczami? Hamulcami?
Ostatnio zmieniony 11 paź 2015, o 20:00 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Obstawiam prowadnice zacisku .. ale zdalnie to mogę też obstawić imigranta pod osłoną silnika
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 7 lut 2018, o 09:33
- VIN: WBD2032161F406824
Re: stuka coś w prawym przednim kole
witam miałem podobny problem pojechałem na diagnostykę i okazało się że stuka osłona tarczy hamulcowej więc 5 minut roboty i po problemie