Stukanie na dolkach

Moderator: Dziki Mar

jarob
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 2 gru 2007, o 08:20
VIN:
Lokalizacja: sochaczew

Stukanie na dolkach

Post autor: jarob »

witam koledzy miał ktos taki przypadek ze po wymianie wahacza stuki sa dalej byłem ostatnio na szarpakach i stwierdzono ze jest luz na sworzniu dolnego wahacza wiec w te pedy wymieniłem z obu stron i co nic tak samo i wkurza mnie to ze w takich autach i takie rzeczy maja miejsce mb :censored: i nie wiem czy mam dalej wymieniac pozostałe wahacze ale na nich nie stwierdzono luzów wiec nie wiem
Ostatnio zmieniony 21 gru 2007, o 19:27 przez jarob, łącznie zmieniany 1 raz.
tedi1975
VIP
Posty: 24
Rejestracja: 14 gru 2007, o 15:02
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tedi1975 »

Witam mam coś takiego samego z prawej strony takie same stuki niewiem co to może być bo jeszcze nie sprawdzałem.
C180 KOMPRESOR w203+gaz
mercedess_ml
VIP
Posty: 430
Rejestracja: 19 lis 2007, o 11:04
VIN:
Lokalizacja: RZEPIN
Kontakt:

Post autor: mercedess_ml »

trudno powiedziec...., u mnie stukał stabilizator i tuleja wahacza dolnego idącego na przód samochodu, po wymianie nic nie stuka - może tutaj sprawdz :mysli:
Awatar użytkownika
sabt
VIP
Posty: 382
Rejestracja: 3 lis 2007, o 16:44
VIN:
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: sabt »

Ja osobiście mam felgi 18 i wymiana zawieszenia z przodu to norma proponuję jechać do dobrego fachowca na szarpaki a on na pewno sprawdzi co to jest, i sprawdź kolumnę kierowniczą często wybija się, co do stabilizatora to w mercedesach to porażka gumy wymieniałem co trzy miesiące dla ciekawości są dwa rodzaje gum w pierwszych wypustach c- klasy a w wersji po lifcie już samych gum nie dokupisz tylko cały nowy stabilizator ponieważ gumy są wklejone w niego, ja całkiem niedawno zmieniłem na nowy stabilizator bo stary po prostu pękł ciekawy jestem ile potrzyma mi nowy.
Były w203 2.2 CDI
Awatar użytkownika
Wata
Użytkownik
Posty: 56
Rejestracja: 10 gru 2007, o 16:35
VIN:
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Wata »

Ja moze powiele kolegów ale najczestrze uszkodzenie przodu to wlasnie ogolnie stabilizator, jezdze na 17-nastkach i nawet nie chce wiedziec co dzieje sie na 18-nastkach :) no i bez dwoch zdan tuleja gumowo-metalowa na przednich wahaczach poprzecznych tez zaliczam do nagminnych napraw !!
C 32 AMG rok 2002


www.SFAT.pl
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

A ja narazie nie mam tych problemów :zacieszacz:

P.S.
Jeżdźę na 15"

i wam powiem że na Polskie drogi to najlepszy rozmiar, może mało efektowny wizualnie ale mam mniejsze problemy z zawieszeniem :rotfl: :bravo:
Awatar użytkownika
tomicdi
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 22 gru 2007, o 10:51
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomicdi »

jeśli hamujesz powiedzmy od 100 gwałtowniej na nierównym asfalcie i niemetalicznie Ci stuka to sprawdź uważnie tuleje metalowo-gumowe w wachaczach wygiętych, na gumach mogą być widoczne tylko niewielkie pęknięcia ale to oznacza że trzeba je wymienić- umnie tak było. Oczywiście najpierw wyklucz stabilizator
MB SportCoupe 220 CDI 2002
Tomasz-13
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 18 paź 2007, o 14:56
VIN:
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Tomasz-13 »

miałem stuki dopóki nie wymieniłem amortyzatorów pozdro
Ostatnio zmieniony 23 gru 2007, o 17:23 przez Tomasz-13, łącznie zmieniany 1 raz.
2.7 cdi MOC!!!!! 03r
zachar14
VIP
Posty: 6
Rejestracja: 17 sty 2008, o 12:29
VIN:
Lokalizacja: Głogółw

Post autor: zachar14 »

Wymieniłem stabilizatory i stuki znikneły.
m_joker
VIP
Posty: 21
Rejestracja: 6 sty 2008, o 23:10
VIN:
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: m_joker »

Dzisiaj usunalem stuki w moim mb . Okazalo sie ze sa do wymiany wewnetrzne gumy stabilizatorow. Teraz w autku panuje ciiiisza :).
Aha, taka wskazowka by przypuszczac ze to stabilizatory... po prostu rozbujac auto na boki. U mnie wowczas stukalo.
Bez gwiazdy nie ma jazdy!
Picek
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 15 lut 2008, o 01:52
VIN:
Lokalizacja: Nottingham

porazka

Post autor: Picek »

Jednym slowem panowie to porazka,zeby w Mesiu tak padalo zawieszenie z przodu.Ja jezdze na 17-stkach i oczywiscie tez mialem problemy.W przedziale od 80 km/h do 130 km/h mialem straszne wibracje na kierownicy.Pojechalem na szarpaki do Mercedesa i okazalo sie ze obie tuleje byly wybite i lewy wachacz.Kosztowalo mnie to 397 £ ( w zwiazku ze mieszkam w UK) i narazie jest ok,ale jak dlugo?! Z tego co piszecie to mozna sie spodziewac ze nie jest to ostatnia naprawa i pewnie w niedalekiej przyszlosci znow cos zacznie stukac,a tutaj wcale nie sa tak kiepskie drogi jak w Polsce,wiec wspolczuje wam rodacy polskich drog na tych waszych 17-stkach i 18-stkach.Pozdrawiam i zycze jak najmniej napraw.
C230 Sportcoupe Evo Panorama 2001
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

Dlatego koledzy ja mam 15" i jak na razie 150tys i nie wiem co to naprawa zawieszenia :haha:
Arek Drobny
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 30 kwie 2008, o 21:08
VIN:
Lokalizacja: Sidzina

Post autor: Arek Drobny »

Witam Panowie mam pewien problem w lewym kole cały czas stuka przy lekkim hamowaniu i jak wpadnę w dziurę,wymieniłem wszystko co było możliwe i nadal stuka co jest grane zaczyna mnie to denerwować na :zly: na diagnostyce wykazało że nie ma luzów na zawieszeniu a nadal stuka,takie dziwne dudnienie
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

Jeśli masz wszystko wymienione w zawieszeniu to sprawdź amortyzator - szczególnie jego górne gniazdo, potrafi się wyrobić i będzie pukało
zibbi
VIP
Posty: 54
Rejestracja: 14 lut 2008, o 14:17
VIN:
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: zibbi »

Ewentyalnie trzeba sprawdzić kolumnę kierowniczą
Zbigniew mercedes benz c 200 kompresor
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”