Wysokość zawieszenia Avantgarde/Classic/Elegance - pomiary
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 89
- Rejestracja: 5 lut 2011, o 17:10
- VIN:
- Lokalizacja: Radom/Kalisz
- zezek1990
- Użytkownik
- Posty: 673
- Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
- VIN:
- Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK
Jest on przeciętny. Taki już się nadaję http://moto.allegro.pl/jonnesway-sciaga ... 51675.html
Diagnostyka: STAR DIAGNOSIS
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..
Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..
Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ
-
- VIP
- Posty: 89
- Rejestracja: 5 lut 2011, o 17:10
- VIN:
- Lokalizacja: Radom/Kalisz
- zezek1990
- Użytkownik
- Posty: 673
- Rejestracja: 17 paź 2007, o 21:44
- VIN:
- Lokalizacja: GOSTYNIN PŁOCK
Nie wiem czy w naszym aucie ten zaproponowany przez ciebie Się spisze. Może ktoś już wymieniał sprężyny za pomocą tego tańszego narzędzia?
Ja używam właśnie czegoś na bazie takich łap.. jednak w skrajnych przypadkach i to nie starcza.
Ja używam właśnie czegoś na bazie takich łap.. jednak w skrajnych przypadkach i to nie starcza.
Ostatnio zmieniony 2 paź 2011, o 18:04 przez zezek1990, łącznie zmieniany 1 raz.
Diagnostyka: STAR DIAGNOSIS
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..
Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ
CLIP-RENAULT, TECH -OPEL , LEXIA PLANET CITROEN PEUGEOT. VAG..
Jeśli pomogłem, kliknij przycisk POMÓGŁ
-
- VIP
- Posty: 89
- Rejestracja: 5 lut 2011, o 17:10
- VIN:
- Lokalizacja: Radom/Kalisz
Chyba bym spróbował. Wracając do amortyzatorów - raczej uda mi się zakupić sachsy w bardzo dobrej cenie - więc będę montował u siebie. Czy potrzeba z amortyzatorami wymieniać też górne mocowanie z łożyskiem?
Poczytałem w "Zrób to sam", że przy demontażu jeszcze jako tako się sprawdzają te ściski, ale żeby założyć sprężynę na amor z powrotem w sporcie to szkoda zachodu.
Poczytałem w "Zrób to sam", że przy demontażu jeszcze jako tako się sprawdzają te ściski, ale żeby założyć sprężynę na amor z powrotem w sporcie to szkoda zachodu.
Ostatnio zmieniony 2 paź 2011, o 19:01 przez colonial, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 C200 Kompressor Avantgarde
M111.955
WDB2030451A126366
M111.955
WDB2030451A126366
-
- Użytkownik
- Posty: 141
- Rejestracja: 30 cze 2011, o 11:22
- VIN:
- Lokalizacja: pl
-
- VIP
- Posty: 89
- Rejestracja: 5 lut 2011, o 17:10
- VIN:
- Lokalizacja: Radom/Kalisz
-
- Użytkownik
- Posty: 141
- Rejestracja: 30 cze 2011, o 11:22
- VIN:
- Lokalizacja: pl
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
Witam kolegow serdecznie,
mam takie pytanko. Wymienilem w tamten weekend przednia prawa sprezyne amortyzatora. Mialem to wprawdzie zrobic bedac w polsce za dwa tygodnie, ale z powodu obaw co do jazdy ze zlamana sprezyna, postanowilem wymienic ja jednak tutaj.
Mam jednak pewne obawy, co do tego, ze zostala ona wymieniona poprawnie. Wymienialem ja w warsztacie, gdyz nie dysponuje sciagaczami, by ja wymontowac.
Boje sie jednak, czy w warsztacie moja sprezyna nie zostala podmieniona. Wymienilem tylko przednia prawa (cena za robocizne 110 €), sprezyne sam im dalem do wymiany, kupilem w prawdzie dwie, ale druga bede wymienial w polsce.
Na czym polega moj problem. Roznica pomiedzy krawedzia nadkola a gornym brzegiem opony jest w przednim prawym kole (tam gdzie wymieniano sprezyne) mniejsza o ok. 3 cm. W prawdzie samochod siedzi wyzej niz przed wymiana, ale moim zdaniem caly czas zbyt nisko z tej jednej strony.
Moim zdaniem tak raczej nie powinno byc, ale chce byscie sie wypowiedzieli w tej kwestii co moze byc powodem wyzej wymienionego problemu.
Jeszcze jedno pytanie. Czy sprezyny przed montazem warsztaty powlekaja czyms jeszcze (takim jakby zdrapywalnym lakierem koloru czarnego)? Bo ta sprezyna, ktora dalem im do wymiany byla calkowicie gladka, a ta ktora mam zamontowana jest pokryta takim czarnym, zdrapywalnym czyms.
Za odpowiedz z gory dziekuje!
mam takie pytanko. Wymienilem w tamten weekend przednia prawa sprezyne amortyzatora. Mialem to wprawdzie zrobic bedac w polsce za dwa tygodnie, ale z powodu obaw co do jazdy ze zlamana sprezyna, postanowilem wymienic ja jednak tutaj.
Mam jednak pewne obawy, co do tego, ze zostala ona wymieniona poprawnie. Wymienialem ja w warsztacie, gdyz nie dysponuje sciagaczami, by ja wymontowac.
Boje sie jednak, czy w warsztacie moja sprezyna nie zostala podmieniona. Wymienilem tylko przednia prawa (cena za robocizne 110 €), sprezyne sam im dalem do wymiany, kupilem w prawdzie dwie, ale druga bede wymienial w polsce.
Na czym polega moj problem. Roznica pomiedzy krawedzia nadkola a gornym brzegiem opony jest w przednim prawym kole (tam gdzie wymieniano sprezyne) mniejsza o ok. 3 cm. W prawdzie samochod siedzi wyzej niz przed wymiana, ale moim zdaniem caly czas zbyt nisko z tej jednej strony.
Moim zdaniem tak raczej nie powinno byc, ale chce byscie sie wypowiedzieli w tej kwestii co moze byc powodem wyzej wymienionego problemu.
Jeszcze jedno pytanie. Czy sprezyny przed montazem warsztaty powlekaja czyms jeszcze (takim jakby zdrapywalnym lakierem koloru czarnego)? Bo ta sprezyna, ktora dalem im do wymiany byla calkowicie gladka, a ta ktora mam zamontowana jest pokryta takim czarnym, zdrapywalnym czyms.
Za odpowiedz z gory dziekuje!
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
Nie - nie ma takiej potrzeby.kSmuk pisze:Czy sprezyny przed montazem warsztaty powlekaja czyms jeszcze (takim jakby zdrapywalnym lakierem koloru czarnego)?
Mimo wszystko wymień obie i wtedy oceń na spokojnie sytuację.kSmuk pisze:W prawdzie samochod siedzi wyzej niz przed wymiana, ale moim zdaniem caly czas zbyt nisko z tej jednej strony.
W203 OM612
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
-
- VIP
- Posty: 89
- Rejestracja: 5 lut 2011, o 17:10
- VIN:
- Lokalizacja: Radom/Kalisz
Amortyzatory wymienione, zakupiłem Sachs w końcu. Postawiłem na ProMerca, nie wiem jak oni to robią ale koszt obu to 200 zł więcej niż za JEDEN w dowolnej hurtowni motoryzacyjnej, jak najbardziej polecam. Wymianę zostawiłem specjalistom od zawieszeń, przy okazji do wymiany poszły wahacze dolne, wybrałem Lemfordera, uznałem, że nie ma sensu dopłacać do oryginału w tym przypadku. Minęło około pół roku od wymiany i wszystko jest w jak najlepszym porządku.
W203 C200 Kompressor Avantgarde
M111.955
WDB2030451A126366
M111.955
WDB2030451A126366
-
- VIP
- Posty: 451
- Rejestracja: 13 wrz 2010, o 10:02
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
colonial, możesz podac jakie amortyzatory do siebie kupiłeś ? te z wcześniejszego postu , SACHS 553 871 ?
odebrałem dzisiaj auto po regeneracji maglownicy (nic nie ciekło, ale były luzy) , do tego wymieniony dolny wahacz , a pod prawym kołem na nierównościach ciągle coś stuka w piatek jadę na sprawdzenie czy na pewno amortyzator, jeśli się okaże że tak, to musze zamówić komplet
odebrałem dzisiaj auto po regeneracji maglownicy (nic nie ciekło, ale były luzy) , do tego wymieniony dolny wahacz , a pod prawym kołem na nierównościach ciągle coś stuka w piatek jadę na sprawdzenie czy na pewno amortyzator, jeśli się okaże że tak, to musze zamówić komplet
c200 kompressor sedan avantgarde '01
-
- VIP
- Posty: 89
- Rejestracja: 5 lut 2011, o 17:10
- VIN:
- Lokalizacja: Radom/Kalisz
-
- VIP
- Posty: 451
- Rejestracja: 13 wrz 2010, o 10:02
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
ja też u siebie mam Code 486: Sportfahrwerk , auto takie jak Twoje w sedanie zadzwonię dzisiaj do promerca i podpytam o cenę za te sachsy. wielkie dzięki colonial
[ Dodano: 2012-08-09, 07:19 ]
SACHS 553 871
BILSTEIN 22-168085
w temacie sportowego zawieszenia było kilka nieścisłości - wątek sprężyn wyjaśnił wyżej mrbraindeath , amortyzatorów colonial, jak jest coś jeszcze co różni zawieszenie w naszych od standardowego to dopisywać śmiało. następny w kolejce miał wszystko czarno na białym w jednym miejscu
[ Dodano: 2012-08-09, 07:19 ]
nowy nr kat dla Bilsteina VNE-G808 to BILSTEIN 22-168085. po starym nr już prawie nic nie wyszukuje w googlach. tak więc podsumowując amortyzatory do w203 ze sportowym zawieszeniem (code 486) mamy do wyboru :colonial pisze:Poprawka - zamiast powyższego Bilsteina VNE-E170, znalazłem odpowiadający naszym avangardom do sportowego zawieszenia VNE-G808.
SACHS 553 871
BILSTEIN 22-168085
w temacie sportowego zawieszenia było kilka nieścisłości - wątek sprężyn wyjaśnił wyżej mrbraindeath , amortyzatorów colonial, jak jest coś jeszcze co różni zawieszenie w naszych od standardowego to dopisywać śmiało. następny w kolejce miał wszystko czarno na białym w jednym miejscu
Ostatnio zmieniony 9 sie 2012, o 07:41 przez magico, łącznie zmieniany 1 raz.
c200 kompressor sedan avantgarde '01
-
- VIP
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 wrz 2013, o 18:50
- VIN:
- Lokalizacja: Tarnów
Osobiście nie polecam amorów Kayaba. W poprzednim mercu zmieniłem na KYB - zgodnie ze speyfikacją i jeździło się jak taczkami. Samochód nie płynął, były twarde, 0 miękkości i tłumienia. Zmieniłem na Sachs i jeździło się jak na oryginale.
Mam pytanko odnośnie mojej s203 2.2 cdi z 2001r z włoch z kołem zapasowym. Na lato chcę założyć felgi 17", ale przód stoi wysoko. Wiem że z przodu nie ma podkładek gumowych jak w tyle więc jakim sposobem obniżyć przód. Teraz na 205/55/16 wygląda jak koza a co dopiero na 17. Pomiędzy powierzchnią opony a rantem nadkola mam 6 cm luzu. Z tyłu jest lepiej ładniej wygląda - gdybym chciał obniżyć trochę tyłwystarczy wymienić gumę. Ale w przodzie wchodzi tylko w grę inna sprężyna - chyba
Mam pytanko odnośnie mojej s203 2.2 cdi z 2001r z włoch z kołem zapasowym. Na lato chcę założyć felgi 17", ale przód stoi wysoko. Wiem że z przodu nie ma podkładek gumowych jak w tyle więc jakim sposobem obniżyć przód. Teraz na 205/55/16 wygląda jak koza a co dopiero na 17. Pomiędzy powierzchnią opony a rantem nadkola mam 6 cm luzu. Z tyłu jest lepiej ładniej wygląda - gdybym chciał obniżyć trochę tyłwystarczy wymienić gumę. Ale w przodzie wchodzi tylko w grę inna sprężyna - chyba
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
S203 T 2.2 CDI 2002 r Elegance prosty i za to go lubię
Nissan Pathfinder LE 3.0 2013 Lift 2" patrzę z góry, wszędzie wjadę i wyjadę
Nissan Pathfinder LE 3.0 2013 Lift 2" patrzę z góry, wszędzie wjadę i wyjadę