Razem z tą zaślepką?
Listwe z siłownikiem zostawiłeś? i Te koszyczki od klap, czy nie?
Demontaż EGR do czyszczenia (DIESEL) oraz kolektora ssącego
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 20
- Rejestracja: 4 sty 2025, o 15:28
- VIN: WDB2032071F634279
-
- VIP
- Posty: 19
- Rejestracja: 3 mar 2024, o 09:50
- VIN: Wdb2037081a668338
- Lokalizacja: Żory
- Kontakt:
Re: Demontaż EGR do czyszczenia (DIESEL) oraz kolektora ssącego
Zostaje sam silniczek podpiety. Wywalasz klapki z kazdego kanału tą prowadnice od nich też. Wkładasz odpowiednio sruby z tulejkami podkladkami i zawleczkami i gotowe jest poradnik na youtube jak to zrobić bardzo latwo
-
- VIP
- Posty: 20
- Rejestracja: 4 sty 2025, o 15:28
- VIN: WDB2032071F634279
Re: Demontaż EGR do czyszczenia (DIESEL) oraz kolektora ssącego
Widziałem filmik, prosta sprawa.
A EGR zaślepiłeś?
A EGR zaślepiłeś?
200CDI kombi
-
- VIP
- Posty: 19
- Rejestracja: 3 mar 2024, o 09:50
- VIN: Wdb2037081a668338
- Lokalizacja: Żory
- Kontakt:
Re: Demontaż EGR do czyszczenia (DIESEL) oraz kolektora ssącego
Egr wykodowałem czyli go nie ma
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- VIP
- Posty: 20
- Rejestracja: 4 sty 2025, o 15:28
- VIN: WDB2032071F634279
Re: Demontaż EGR do czyszczenia (DIESEL) oraz kolektora ssącego
Domyślam się , że to lepsze rozwiązanie niż zaślepienie.
Jak to wykonać?
A może tylko ogarnąć kolektor, a sam EGR wyczyścić i zostawić?
Jak to wykonać?
A może tylko ogarnąć kolektor, a sam EGR wyczyścić i zostawić?
200CDI kombi
-
- VIP
- Posty: 19
- Rejestracja: 3 mar 2024, o 09:50
- VIN: Wdb2037081a668338
- Lokalizacja: Żory
- Kontakt:
Re: Demontaż EGR do czyszczenia (DIESEL) oraz kolektora ssącego
Zaślepka egr kosztuje 140zł i wchodzi zamiast zaworu egr. Wtedy nalezy wykodowac egr bo bedzie bład na desce. Mozna też tylko wykodować i zawór zostaje caly czas zamkniety. Wedlug mnie czyszczenie kolektora i zostawienie egr to sredni plan bo znowu kiedyś zrobi sie syf ja po 30k km mam spokój kolektor czysty. Dodatkowo dołożyłem oil catch tank do odmy żeby opary olejowe nie leciały na turbo i w konsekwencji nie syfiły reszty dolotu.
Jeśli chodzi o wykodowanie jest potrzebny tuner co z sterownika wykoduje egr
Jeśli chodzi o wykodowanie jest potrzebny tuner co z sterownika wykoduje egr