Demontaż EGR do czyszczenia (DIESEL) oraz kolektora ssącego

Instrukcje własnoręcznych napraw. PROSZĘ NIE ZAKŁADAĆ TU TEMATÓW Z PYTANIAMI JAK COŚ ZROBIĆ!!!

Moderator: Dziki Mar

maciek84
VIP
Posty: 20
Rejestracja: 4 sty 2025, o 15:28
VIN: WDB2032071F634279

Re: Demontaż EGR do czyszczenia (DIESEL) oraz kolektora ssącego

Post autor: maciek84 »

Razem z tą zaślepką?
Listwe z siłownikiem zostawiłeś? i Te koszyczki od klap, czy nie?
200CDI kombi
MateuszDastig
VIP
Posty: 19
Rejestracja: 3 mar 2024, o 09:50
VIN: Wdb2037081a668338
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Re: Demontaż EGR do czyszczenia (DIESEL) oraz kolektora ssącego

Post autor: MateuszDastig »

Zostaje sam silniczek podpiety. Wywalasz klapki z kazdego kanału tą prowadnice od nich też. Wkładasz odpowiednio sruby z tulejkami podkladkami i zawleczkami i gotowe jest poradnik na youtube jak to zrobić bardzo latwo
maciek84
VIP
Posty: 20
Rejestracja: 4 sty 2025, o 15:28
VIN: WDB2032071F634279

Re: Demontaż EGR do czyszczenia (DIESEL) oraz kolektora ssącego

Post autor: maciek84 »

Widziałem filmik, prosta sprawa.
A EGR zaślepiłeś?
200CDI kombi
MateuszDastig
VIP
Posty: 19
Rejestracja: 3 mar 2024, o 09:50
VIN: Wdb2037081a668338
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Re: Demontaż EGR do czyszczenia (DIESEL) oraz kolektora ssącego

Post autor: MateuszDastig »

Egr wykodowałem czyli go nie ma


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
maciek84
VIP
Posty: 20
Rejestracja: 4 sty 2025, o 15:28
VIN: WDB2032071F634279

Re: Demontaż EGR do czyszczenia (DIESEL) oraz kolektora ssącego

Post autor: maciek84 »

Domyślam się , że to lepsze rozwiązanie niż zaślepienie.
Jak to wykonać?
A może tylko ogarnąć kolektor, a sam EGR wyczyścić i zostawić?
200CDI kombi
MateuszDastig
VIP
Posty: 19
Rejestracja: 3 mar 2024, o 09:50
VIN: Wdb2037081a668338
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Re: Demontaż EGR do czyszczenia (DIESEL) oraz kolektora ssącego

Post autor: MateuszDastig »

Zaślepka egr kosztuje 140zł i wchodzi zamiast zaworu egr. Wtedy nalezy wykodowac egr bo bedzie bład na desce. Mozna też tylko wykodować i zawór zostaje caly czas zamkniety. Wedlug mnie czyszczenie kolektora i zostawienie egr to sredni plan bo znowu kiedyś zrobi sie syf ja po 30k km mam spokój kolektor czysty. Dodatkowo dołożyłem oil catch tank do odmy żeby opary olejowe nie leciały na turbo i w konsekwencji nie syfiły reszty dolotu.

Jeśli chodzi o wykodowanie jest potrzebny tuner co z sterownika wykoduje egr
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZRÓB TO SAM”