Demontaż konsoli środkowej, wyciąganie radia.

Instrukcje własnoręcznych napraw. PROSZĘ NIE ZAKŁADAĆ TU TEMATÓW Z PYTANIAMI JAK COŚ ZROBIĆ!!!

Moderator: Dziki Mar

Zablokowany
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Demontaż konsoli środkowej, wyciąganie radia.

Post autor: mugger »

Demontaż konsoli środkowej, wyciąganie radia.

1. Otwieramy popielniczkę.
2. Otwietamy podłokietnik.
2. Zgodnie ze strzałkami wyciągamy najpierw skórzany mieszek wybieraka biegów, następnie wyciągamy obwolutę mieszka - oba elementy mają plastikowe zatrzaski.
3. Wyciągamy górną obudowę tunelu zaczynając od strony popielniczki - obudowa trzyma się tunelu na plastikowych i blaszanych zatrzaskach.

Obrazek

4. Teraz należy wyciągnąć popielniczkę. Najpierw odciągamy zaczepy zaznaczone na foto X, zwolnią one popielniczkę, którą wyciągamy ( aby to wygodnie zrobić wybierak biegów powinien być ustawiony w pozycji D)

Obrazek

5. Następnie trzeba zdemontować nawiewy środkowe. Pomiędzy kratkami po ich lewej strone można zauważyć małe plastikowe bolce - najpierw zajmiemy się górnymi, które należy odchylić w prawo zgodnie z foto, odchylone bolce pozwolą przesunąć kratki nawiewu maksymalnie górę.

Obrazek

6. Nawiewy są od dołu przykręcone wkrętami torx, odkręcamy je wkrętakiem torx t20 zgodnie z foto.

Obrazek

7. Mając już odkręcone 2 śruby (nie wypadną są zabezpieczone) ustawiamy nawiewy w standardowej pozycji. Teraz zajmiemy się dolnymi bolcami (oznaczone X), odchylamy je tak samo jak górne i kratki przesuwamy maksymalnie w dół.

Obrazek

8. W powstałej sparze można zauważyć od góry zaczepy plastikowe - po prawej i lewej stronie (oznaczone X na foto) odchylamy je płaskim śrubokrętem w dół - pozwoli to zwolnić górną część nawiewów.

Obrazek

9. Wyciągamy nawiewy - po wyjęciu wygląda to tak:

Obrazek

10. Konsola od góry przekręcona była wkrętami odkręconymi razem z zawiewami. Od dółu przyma się na 2 metalowych klamerkach (oznaczone X), które należy zwolnić pociągając w stronę wybieraka biegów, wyciągająć konsolę odpinamy wtyczki (oznaczone X - u mnie są 3)

Obrazek

11. Teraz został już tylko command - przykręcony jest 4 wkrętami torx t20 - zaznaczone X

Obrazek

12. Wyciągamy commanda odpinając wszystkie wtyczki. Po wyjąciu wygląta to tak:

Obrazek
w168, w203, w123
Zablokowany

Wróć do „ZRÓB TO SAM”