Prosty miernik do diagnostyki wtrysków metodą na przelew
Moderator: Dziki Mar
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Użytkownik
- Posty: 318
- Rejestracja: 24 kwie 2010, o 00:29
- VIN:
- Lokalizacja: Birmingham
hej, a jakie masz masz problemy z autem przy takim stanie wtryskiwacza? odczuwasz że ciężej Ci pali rano, lub zaraz po odpaleniu tak jakby się wkręcał po czasie na obroty?constantinpeb pisze:ponizej zdjecie z rezultatu, przy takiej roznicy mam rozumiec , ze wtryskiwacz do wymiany ?
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
- constantinpeb
- Użytkownik
- Posty: 35
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 10:54
- VIN:
- Lokalizacja: Hamburg / Tarn.Gory
Prosty miernik do diagnostyki wtrysków metodą na przelew
Witam, tak, mialem problemy odpalic auto juz przy + 5 stopniach, cala zeszla zime mialem wielki problem, w tym roku wymienilem oringi , teraz jeszcze chce miec wtryski pewne aby nie miec " zimowych problemow " 2 dni temu wymienilem 2 wtryskiwacz bo przelewal doscyc mocno. Auto zaczelo teraz szybciej odpalac , krocej kreci rozrusznikiem, wczoraj zrobilem jeszcze 2 razy taki pomiar i wchodzi na ten 4 wtryskiwacz ze tez jeszcze leje, wiec zamowilem regenerowany, jutro powinien przyjsc. Czy z tym jedym przelewajacym zle odpala na mrozie to jeszcze nie moglem sprawdzic,ale wole juz byc pewny , ze sa wszystkie dobre. Wczesniej kolega pisal tez aby sprawdzic korekcje sterownika, lecz nie mam kompa, jedynie wezyki i strzykawki do dyspocycji. Tak czy inaczej metoda skuteczna ! Bardzo dobry pomysl !
ps.
127 Euro z wysylka za regenerowany to drogo ?
ps.
127 Euro z wysylka za regenerowany to drogo ?
C 270 CDI Elegance , Tiptronic , Sedan 2002 rok
VW Touareg 5.0 313 KM KING KONG
VW Touareg 5.0 313 KM KING KONG
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
- perzu126
- VIP
- Posty: 242
- Rejestracja: 27 sie 2011, o 02:22
- VIN:
- Lokalizacja: Perzów
-
- Użytkownik
- Posty: 76
- Rejestracja: 9 mar 2012, o 17:41
- VIN:
- Lokalizacja: kraków
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 5 gru 2016, o 10:19
- VIN: wdb2032041f350343
Re: Prosty miernik do diagnostyki wtrysków metodą na przelew
Witam wszystkich.
W skrócie: mam problem z odpalaniem.
Sprawdziłem swoje wtryski tą metodą i dwie strzykawki napełniają się bardzo szybko. Kiedy są pełne, to dwie pozostałe nawet nie zaczynają się napełniać. ( paliwo w przewodach) rozumiem , że wtryski do wymiany ( te co szybciej napełniają). Mam jednak jeszcze wątpliwości co do wężyka powrotnego z którego podczas testu ( kiedy wszystkie 4 końcówki są odłączone od wtryskiwaczy ) przy włączonym silniku płyną spore ilości paliwa. Dość silny strumień z końcówek utrzymuje się cały czas podczas pracy silnika. Tak chyba nie powinno być?
W skrócie: mam problem z odpalaniem.
Sprawdziłem swoje wtryski tą metodą i dwie strzykawki napełniają się bardzo szybko. Kiedy są pełne, to dwie pozostałe nawet nie zaczynają się napełniać. ( paliwo w przewodach) rozumiem , że wtryski do wymiany ( te co szybciej napełniają). Mam jednak jeszcze wątpliwości co do wężyka powrotnego z którego podczas testu ( kiedy wszystkie 4 końcówki są odłączone od wtryskiwaczy ) przy włączonym silniku płyną spore ilości paliwa. Dość silny strumień z końcówek utrzymuje się cały czas podczas pracy silnika. Tak chyba nie powinno być?