Sposób na wyjęcie licznika

Instrukcje własnoręcznych napraw. PROSZĘ NIE ZAKŁADAĆ TU TEMATÓW Z PYTANIAMI JAK COŚ ZROBIĆ!!!

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
homontos
Moderator VIP
Posty: 504
Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
VIN:
Lokalizacja: gdynia

Sposób na wyjęcie licznika

Post autor: homontos »

Jak w temacie

druty można zrobić z byle czego. Polecam elektrody, szprychy, i twardy drut
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
daniell
VIP
Posty: 186
Rejestracja: 30 sie 2009, o 23:10
VIN:
Lokalizacja: lublin

Post autor: daniell »

a trzeba pózniej coś z tyłu odpinać??poradze sobie sam czy lepiej do mechanika podjechać??bo niedziała mi przycisk d kasowania przebiegu ten po lewej stronie
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

A myślisz, że licznik z autem komunikuje się telepatycznie? :usmiech:
Oczywiście, że trzeba odpiąć wtyczkę.
W autach przed liftem jest ona centralnie z tyłu licznika, po lifcie w górnej części po prawej stronie patrząc od strony zegarów. Wypina się ją dość łatwo.
w168, w203, w123
Awatar użytkownika
*Mercedes_CDI*
Użytkownik
Posty: 578
Rejestracja: 10 maja 2009, o 11:50
VIN:
Lokalizacja: UE
Kontakt:

Post autor: *Mercedes_CDI* »

ciekawe czy ktos probowal zamiane licznika , w wersji przed na ten po lifcie :zacieszacz:
*Mercedes coupe sport ; C200CDI ; 2003 ;*
*Mercedes_CDI* pozdrawia [you] :hejka:

"The best or nothing"

**
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

Wtyczka jest ta sama, tylko delikatnie inaczej umiejscowiona... myślę, że podmieniony licznik by działał - obydwa są sterowane na tej samej zasadzie, tak jak z panelem od klimatyzacji... działa zamiennie, choć noże nie wszystkie opcje.
w168, w203, w123
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 2082
Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
VIN: WDB2030461F911681
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.

Post autor: noc »

Na EPC jest 35 stron po 5 sztuk liczników.Nawet jeżeli 75% powtarza się lub są zamiennikami,
to i tak zostaje tyle, że lepiej takiej operacji nie ryzykować.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K

Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
Awatar użytkownika
*Mercedes_CDI*
Użytkownik
Posty: 578
Rejestracja: 10 maja 2009, o 11:50
VIN:
Lokalizacja: UE
Kontakt:

Post autor: *Mercedes_CDI* »

mugger pisze:Wtyczka jest ta sama, tylko delikatnie inaczej umiejscowiona... myślę, że podmieniony licznik by działał - obydwa są sterowane na tej samej zasadzie, tak jak z panelem od klimatyzacji... działa zamiennie, choć noże nie wszystkie opcje.
tak , ale przed liftem byl licznik z 3ma glowami a po lifcie zaokraglony :yyy:
*Mercedes coupe sport ; C200CDI ; 2003 ;*
*Mercedes_CDI* pozdrawia [you] :hejka:

"The best or nothing"

**
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

Z trzema glowami byl tylko w Coupe.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
*Mercedes_CDI*
Użytkownik
Posty: 578
Rejestracja: 10 maja 2009, o 11:50
VIN:
Lokalizacja: UE
Kontakt:

Post autor: *Mercedes_CDI* »

kSmuk pisze:Z trzema glowami byl tylko w Coupe.
dokladnie, przed liftem mial 3 glowy , po lifcie byl zaokraglony , rozumuje ze do zamiany potrzeba wymiany calej deski ?
*Mercedes coupe sport ; C200CDI ; 2003 ;*
*Mercedes_CDI* pozdrawia [you] :hejka:

"The best or nothing"

**
pietrek

Post autor: pietrek »

nie bójmy się :rotfl: powtórzyć ważnego pytania:

czy licznik przed liftem można zastąpić licznikiem po lifcie? czy jakiś śmialek dokonał takiego wyczynu?
lukzlo22
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 00:29
VIN:
Lokalizacja: Birmingham

Post autor: lukzlo22 »

pietrek pisze:czy jakiś śmialek dokonał takiego wyczynu?
ja wsadziłem zegary po lifcie, i wszystko pięknie ładnie pasuje, ale nie działał mi tylko wskaźnik paliwa. Więc wróciłem do starych zegarów, z tym że potem musiałem jechać ustawić od nowa przebieg. Po wpięciu starych zegarów przebieg był 999999 :boisie:
W serwisie nie chcieli zaadaptować nowych zegarów. Aha i taka mała uwaga-nieistotne czy zegary są od manuala czy automatu, komp sam wykrywa co to za model i wyświetla ikony z automatu na zegarach.
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.

I znowu wróciła gwiazda tym razem w211 :)
pietrek

Post autor: pietrek »

wow! czyli jednak :mysli:

dobre, dobre, pogadam ze swoim mechanikiem co oni na to. nie żebym chciał za wszelką cenę rasować auto, jednak moje pomarańczowe zegary trącą myszką, i to nie z powodu starszego designu, ale raczej ich zużycia. szczególnie wyświetlacz, zaczyna czasem wyglądać jakby wrócił z podmorskiej podróży.
czy reszta lampek w aucie typu kierownica, opuszczenie szyb, różnego rodzaju kontrolki, świecą się w autach po lifcie też na pomarańczowo czy już na biało. inaczej mówiąc - czy wymieniając same zegary zniszczymy odbiór całości oświetlenia wnętrza samochodu (część na pomarańczowo, część na biało) - czy nikt tego nie zauważy?
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

Jak wymienisz sam licznik... to będzie to niezbyt wyglądać...
Jeśli się zdecydujesz.... to wypadałoby się udać do sklepu elektronicznego, zakupić wiaderko białych ledów, uzbroić się w lutownicę, śrubokręty i do boju... pozmieniać całość. Przerabiałem takie rzeczy na 2 poprzednich autach, w jednym zrobiłem całość na pomarańczowo, w drugim na biało. Trochę roboty przy tym jest...
Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, o 13:09 przez mugger, łącznie zmieniany 1 raz.
w168, w203, w123
pietrek

Post autor: pietrek »

własnie to miałem na myśli! a ponieważ jest prawie pewne, że nie będę miał na to nigdy czasu (pomijając kwestię doboru typu diód), mogę też i pewnie zapomnieć o nowych zgarach :mysli:

żeby już poznać całą prawdę i możliwości - rozumiem, że zegary też wymieniłeś? jeśli tak, czy też miałeś jakieś problemy? np. z licznikiem czy wskaźnikiem poziomu paliwa?
pietrek

Post autor: pietrek »

mugger masz może jakieś zdjęcia tego wnętrza z białymi ledami?

i czy mógłbyś proszę jeszcze odpowiedzieć na moje poprzednie pytanie powyżej:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „ZRÓB TO SAM”